gravatar

LET DOWN

sampai je rumah malam tadi, tanggalkan semua yang ada kat badan kecuali boxer, terus amik mp3 player, sumbat kat telinga, search lagu 'let down', on repeat mode, tutup lampu, tido. sampai pagi bangun dgn lagu let down. gi keje naik motor sambil earphone mp3 player still lagi dengarkan lagu let down lagi. sampai opis on komputer, amik headphone kat cpu, pasang window media player, play on repeat mode, lagu let down lagi.

arini aku nak dengar ni jer...tak nak dengar benda-benda lain. aku memang down arini. aku tukar layout setting blog ni sebagai tanda down aku walaupun aku tau benda ni takder kaitan. hujan pulak kat luar tu. sejuk. memadankan lagi lagu ni dengan keadaan sekeliling.

setiap kali aku down, aku akan dengar lagu ni walaupun kekerapan down aku tu agak terlalu sedikit jika distatistikkan. tak kisah la down tu earth ker, downtown ker janji ada perkataan down aku mesti dengar lagu ni. bila asyik repeat lagu ni kengkadang dia melayang bawak aku ke satu skrin yang tak wujud kat depan mata aku. aku nampak aku jalan kat bourbon street on winter sambil pakai winter jacket. sama macam orang russia cuma beza dia aku tak pegang vodka jer kat tangan sambil background music dia lagu let down ni.

serius aku down dowh...

"one day - i'm going to grow wings - a chemical reaction - hysterical and useless..."


hasil nukilan : si abang

gravatar

bourbon street tu sungguh fenomenal di alam imajinasi...dn rasa selalu ada kt situ walau haram tak pernah pergi la kan.
mungkin sebab dia terdapat dlm byk lirik lagu aku dengar ke apa taktau la-contoh Standing Outside Broken Phone Booth by Primitive Radio God (kenapa nk kena bg contoh?)
cuma imajinasi aku selaku mat salih byk berkisarkan pada musim autumn. *tak berkaitan*

gravatar

zati : ler...ramai rupanya mengimajinasikan bourbon street...aku budget time aku imagine tu aku sorang jer yang ada kat situ. rupa-rupanya ramai pulak yang ada. dah jadi meriah la pulak kat situ. jgn sampai boleh buat jom heboh dia punya ramai nanti! aku dgr bourbon street ni pun dari lagu sting - moon over bourbon street. bila dengar lagu ni, dia bawak aku melayang ke satu alam di lorong bourbon